Tällä viikolla en ole päässyt ensinnäkään lukemaan sähköposteja Suomi24:n osoitteessa ja toiseksi Vuodatus on takkuillut kovasti päivityksien kanssa. Nyt kuitenkin pikaisesti ilmoitus perille saapuneista posteista :)

Teija on saanut postia Salaiselta ystävältään:

Ihana ystäväni lähetti mulle taas postia, sain eilen herkullisen
lähetyksen. Siinä on kahta eiväristä suklaakonvehtikangasta,
enkelikangasta ja kolmea erilaista ruusukangasta, kahta eri väristä
nauhaa, vaihtuvaväristä- ja valkoista lankaa, ja pussillinen nappeja
kirkkaissa kevään väreissä! Ja vielä kortti!
Kiitos kovasti ystävälleni, olen ihan onnessani!

Kirsi on saanut synttäripaketin Salmelta.

Muutama paketti on postin kuljetettavana, joten perille saapumisia odotellaan ;)

** Jos tässä viestissä ei ollut mainintaa perille saapuneesta postista (tai muusta) ja olet kuitenkin lähettänyt minulle sähköpostia niin laitathan uuden viestin minulle tai kommenttia tänne blogiin. Katkoksen aikana nimittäin on saattanut käydä niin että viestit eivät ole tulleet perille sähköpostiin.

Jaana on saanut postia.

"Tuhannet kiitokset omalle tilkkuystävälleni! En ole pystynyt kuvaamaan pakettia kun ei ole ollut kameraa käytössä, mutta niin osui taas nappiin! Mukana oli hieman kangasta, pitsiä, nuppineuloja... ja aivan ihana ristipistokitti, tarvikkeet ihanan sinikukkaisen pöytäliinan tekemiseksi. Miten voit tietää noin hyvin vaikka minulla ei ole edes blogia?!"